رمان اندروید

رمان داستان کوتاه ادبی
http://uppc.ir/do.php?img=13557

رمان اندروید

رمان داستان کوتاه ادبی

رمان اندروید

رمان داستان کوتاه داستان بلند
اموزش نویسندگی
از نوشته های پیج های فعال دیگه هم کپی میکنم
از نوشته های شهروز صبقلانی ، از نوشته های خاله آذر از نوشته های دختر ترشیده و .....

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
  • 30 Farvardin 02، 21:07 - رمان عاشقانه
    👍👍😉
نویسندگان

نویسنده اثر: شهروزبراری •:ٍْ•  بازنشر توسط : ورودی سوم پارک ساعی ، خدمات کامپیوتری افراگستر   ~•~نظربدهید¦ 128 ،بازخورد + مثبت •¦•.  3بازخورد_منفی•¦•. 6بازخورد  
_____________________________________________________________________________    
_136کاربر به شناسه   Seyedzahra45mosavi@gmail.com 
       مرسی از وبلاگ خوبتون.  اما آخه...؟؟    در کلیت ادعای شما جای شک و تردیده .  
من  یکی از کوچکترین اعضای جامعه ی ادبیات داستانی دریچه هستم و شناخت کاملی نسبت به سبک مدرنیته مخاطب خاص دارم ، از طرفی هرکس که یک پاراگراف از آثار کاریزماتیک و منحصربفرد سبک شهرنویس نویسنده ی محبوبمان شین براری رو خونده باشه  تا اخر عمر  هرجایی چیدمان واژه گان شین براری رو ببینه از صد کیلومتری میفهمه که نویسنده اش شین بوده ، و با اطمینان کامل عارضم که شین در هفت سالگیش هم چنین رمان هایی رو میتونسته بنویسه ، چه برسه که الان 34سال داره ، در ضمن ایشان هرگز عاشقانه ننوشته و نمینویسند . اینهایی که شما گذاشتید توهین به شین و امثال من که حامی مدرنیته ی ایشانیم محسوب میشه، شاید قصد تخریبش را دارید.  
______________________________________________________________________________

   _137کاربر به شناسه   anoshe33rad@gmail.com
سلام چراهرکی میخواد تبلیغ کارو کاسبی خودشو کنه ،یادگرفته از شین براری بازنشر میکنه ؟..  والا از نظر من هرکی چنین کاری میکنه هیچ شین براری رو نمیشناسه ،چون وگرنه خودشو تابلو نمیکرد تا با رمان های دوزاری  اسم یه نویسنده ی حرفه ای که پایه گذار مدرنیته بوده رو بچسبونه بهش.  آخه عزیزه من ، کسی که یک درصد  شین براری را خونده باشه راحت میفهمه که این چرت و پرت ها محال ممکنه اثر شین براری باشه 
_____________________________________________________________________________
                 •پاسخ                         
      با سلام و عرض ادب به شما.  پیرو فرمایش شما بنده از شخص ناشر فعال در میدان انقلاب تهران  این مبحث را جویا شدم ، و بنده  بنابر شرافت شخصی و وجدان کاری  اعتراف میدارم که صد در صد حق با شماست .  زیرا جناب دکتر شهاب از نشر ارشدان فرمودند که چنین آثار رمان سطحی و مبتدیانه ای را هرگز به جناب اقای شهروز براری صیقلانی نصبت نباید داد زیرا از نشانه ی بارز آثار شین براری  نثر آهنگین متن ، و لایه افزایی های مثبت فرمالیستی و  به زبان ساده تر  شین براری نخستین نویسنده ای ست که شعر سپید را تبدیل به یک اثر ادبیات داستانی بلند 400 صفحه نموده که سیر پیوستگیش مداوم و بی نوسان است. 
شخصا از جانب کادر مدیریت و کارکنان شرکت رایانه ای فرا گستر ساعی  از طرفداران و مخاطبین خاص مدرنیته شین براری صیقلانی عذر خواهی و پوزش میخواهم.
چنین اشتباهی تنها حاصل سوء تفاهمی است که ریشه در ناآشنایی بنده با مدرنیته داشته _____________________________________________________________________________. 
*افرا گستر ساعی
*خدمات رایانه ای بنر ، چاپ فری سایز
پرس ، منگنه ،پرینت،تایپ ،فتوشاپ ،طراحی جلد ، رزومه ، اعلامیه ،تبلیغات ،کارت ویزیت تحقیق ، اسکن،  پرینت لیزری ، سوزنی ، رنگ چاپگر ، تعمییرات سخت افزاری و....   توجه••، کلیه خدمات کامپیوتری با تخفیف دانشجویی ارایه میگردد. 

عکس شهروز براری صیقلانی در جلد مجله ادبی ویرگول              

نظرات  (۱)

07 Azar 98 ، 00:54 رمان رایگان آموزش نویسندگی

نگین شیر آقایی و صدف اشراغی از شما سپاسگزارم . ظاهرن شما دخترای گلم. از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل هستید. 

زمان ما سی سال پیش ،  در دانشگاه های اردبیل. اساتید بی توجه به غیر بومی بودن برخی از دانشجویان. با زبان محلی و ترکی حرف میزدن . البته من خودم اعل.   میانه هستم و در ابهر ازدواج کردم  . اما برخی از دانشجویان غیر بومی براشون سخت بود. 

     از قشر مخاطب خاص  ک سبب محبوبیت نویسنده ی سبک سپیدار بلند ینی شهروز براری صیقلانی شدند سوالی دارم ، من در پنسیلوانیا هستم و نیم قرن بروی ادبیات داستانی فارسی  مطالعه داشته ام و بعد از سالیان دراز رکود.  و بی رونقی.  هفده اثر چاپ شده ی مکتوب از شین براری.  تلنگری بر تکاپویاادبیات داستانی ما بود. و من با پیشنهاد استاد فرج سرکوهی موافقم.  که سبک خاص شین براری رو. باید. سپیدار بلند. نامگذاری کنیم .  نه. اینکه مدرنیته .   نظر شما چیست؟

پاسخ:
  سلام و عرض ادب .     والا. اول از همه. ما خوشحالیم ک مخاطبی مث شما به وبلاگ ما سر زده و پیام گذاشته.    دوم اینکه. اکنون هم اکثر اساتید همچنان. به  زبان شیرین و زیبا و ارزشمند. بومی تدریس میکنن و دانشجویان غیر بومی  با  فهم و درک. حرفهای استادمشکل دارند.  
  در مورد اسم سبک شین براری.  والا من و صدف عزیز خودمان را. صاحب نظر نمیبینیم. ولی. با توجه به شرایط دانشجویی و فضای  سایبری و تارنمای مجازی. داخل. کشور.  ترجیح میدهیم. جایی که از. استاد.  فرج. سرکوهی.  یاد شده. و اسمشون. رو. ذکر. کردید.  ما. ابراز. نظر.  نکنیم. تا. مبادا. مشکلی. رخ. بده.   
 ولی  سپیدار بلند. هم. زیباست. 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی