رمان اندروید

رمان داستان کوتاه ادبی
http://uppc.ir/do.php?img=13557

رمان اندروید

رمان داستان کوتاه ادبی

رمان اندروید

رمان داستان کوتاه داستان بلند
اموزش نویسندگی
از نوشته های پیج های فعال دیگه هم کپی میکنم
از نوشته های شهروز صبقلانی ، از نوشته های خاله آذر از نوشته های دختر ترشیده و .....

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین نظرات
  • 30 Farvardin 02، 21:07 - رمان عاشقانه
    👍👍😉
نویسندگان

...

Saturday, 6 Azar 1400، 04:57 AM

     ببین    یعنی  بشین و بخون .  یکمی با من باش . دل بده به من ‌.  گوش هات کمن . سراپا  هوش و حواس شو .  محو من شو .    من که هنوز نرفتم سر خاک آقاجون .  گلدون های دست ساز با کاکتوس های حساس  همگی سر خاک    و  نور آفتاب  و وزش باد و چرخش  این زمین نسیه و کرایه ای  ک شب میشه و روز بعد شب  از سر میشه .  

   ببین من این آخریا همون شده بودم که تو میخواستی .     مث اون وقتایی که  منو محل نمیزاشتی .   خب اخه هنوز  عقل کامل و یا سالم  نداشتی . میدونم . من هم مث خودتم . خولم .  چل .  ول .   شل .  هول .  گل .  پشت سر  پل بی پل  .  کی منو داده ته  دره ی ناباوری ها  هول ؟....    

     ببین  من هنوزم همونم .   این تویی که رفتی و عوض شدی .  یکم حتی عوضی شدی .      ببین  من سکانس آخرم رو  طی کردم .  بس  کن  خدا جون .   من میخوام تموم بشم .   خدا  داری  این  سکانس رو کش میدی که چی بشه .؟    از غم ما  کی  شاد بشه ؟ ...   نکنه کاری کنی  که دشمنم شاد شه .  .     بهاره  جان  با اون عقل  نصفه نیمه ات    تموم  فیلمنامه  رو به خاک و خون کشیدی .   خب انتظاری نباید داشت .   من که عاقلتون بودم   اینم .  چه برسه به احمق های  عاقل نما  مثل  شادی .   هیچ میدونی  یه  خواهر احمق و ابله   هزاران بار بدتر از  صد تا دشمن  هست .   

    دریغ از شعور .      دریغ از غرور .         راستی  من پایه ام .    با هم بپریم  پایین .    دستت رو هم میگیرم .     که یه وقتی نترسی .    فقط  یه چیزی  باقی مونده .   یه چیزی که  اسمش   رو  میشه  گذاشت ؛   حیف   

          ......    

   روزنویس های  دست چپ و شخص بنده .  

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی